tisdag 20 april 2010

Hipp, hipp hurra!!!!!





Från att ha varit en sådan liten ytte pytte flicka är det redan hennes 9:de födelsedag idag. Myran är 5 veckor på bilden tillsammans med Rebecka.
Hon är den underbaraste av underbara hundar & jag älskar henne så vansinnigt mycket. Jag önskar att hon inte ska bli äldre. Min kära vän H fick ta bort sin underbara bängbula Oscar i helgen som var. Frisk som en nötkärna till han bara blev jättesjuk lördag natt & fick somna in 13,5 år.

Oscar & Myran tillsammans sommaren 2003.








4 kommentarer:

LovisoHedda sa...

Grattis till henne! Hoppas ni har en bra födelsedag tillsammans.
Fick hon oxå höra sång och öppna paket imorse? (vi delar födelsedag, jag o Myran)

Upplagd sa...

Grattis Myran - jag kommer och uppvaktar så fort Bosse inte knycker all uppmärksamhet. Jag vill ju vara ensam med er flickor!
Tasskram från Alfonz

-Hönsmammann- sa...

Grattis till Myran!

Alltid sorgligt när någon man har kär dör men jag måste säga att om man levt 13 hundår och varit frisk och sedan hastigt dör så har ju hunden haft ett fantastiskt och långt liv.

D. Sisson sa...

Inga, I love your photos of your animals! The Aussie dog and puppy are adorable. Thanks very much for your nice comment about my Silky drawing art on my blog. My Silky was named "Abbey" and I still miss her after many years.