lördag 5 september 2009

Vad är det nu då?


Att ha höns är ingen semster, tycks var något oroa sig över för det mesta :( Nu är det Robin som inte mår bra. Han går alldeles stelt men någon besynnerligt ryckande gång. Tar några steg sen måste han lägga sig ned. Tycker det har varit lite mycket sista tiden. Den enda sjukdom jag kan hitta som på något vis stämmer in med hur han ser ut är Hönsförlamning vilket innebär omd bråd död. Oj, oj, vad jag hoppas han är kry som en "liten" kyckling ska vara imorgon. Orolig är jag....

3 kommentarer:

Koola Viola sa...

Usch nä fy, inte hönsförlamning *håller för öronen och vill inte höra mer*

Han har säkert bara ätit något olämpligt och är lite hård i magen. *hoppas*

Åsa Ö: sa...

Jag antar att man blir lika orolig för höns som för hundar när det är något som inte stämmer. Hoppas det går över. Kram

Inga sa...

Åsa: det spelar ingen roll för mig vilket av våra djur som är krasslig. Blir så orolig