torsdag 3 september 2009

KURS I ALPACKA TJOHEJSAN

Som käraste Tina kallade vad jag gjorde under helgen som var :-) Vilken helg! Skåne är så vackert, böljande landskap, trollska bokskogar & glador över dikeskanterna. Kursen var helt enastående, den har gett mig verktyg att förstå & att umgås på ett bra sätt med våra 3 pojkar. På dessa 4 dagar sen jag kom hem har jag lyckats klippa Yanne & Krilles naglar, trännade Steffe så att jag igår kunde lägga grimman mot näsbenet. Det känns som jag har fått en ny relation med dem & det är så underbart. Vi fick lära oss hur de tycker om att bli rörda & de uppskattas :-) Yanne nästan somnade igår mot mig.

Han med att umgås lite med min allra goaste Tina, vi ses ju inte så ofta, bor ju inte direkt grannar........ Tack snälla du för husrum & lånebil!!!!

2 kommentarer:

Åsa Ö: sa...

Lär du honom att lyfta på benet? Ni lyfter på samma ben i alla fall...kram

Upplagd sa...

...kan man få va en liten alpacka i ert härliga menageri? Asch förresten, vilket som helst av djuren!
Glad för din skull att allt var så lyckat.
P&K