torsdag 17 april 2008

Goa Malin


Malin är den snällaste som finns. Hennes hjärta är gjort av renaste guld! Hon älskar alla människor, stora som små.



Det kom en liten bil körade sakta förbi oss på en smal skogsväg. Vägen leder ingenstans så jag förstod att bilen snart skulle komma tillbaks mot oss. Såg på hundarna att något kom runt kröken så jag kallade in & alla 4 kom så fint & stannade hos mig. När bilen nästan var framme såg jag att det var en äldre herre med en flicka i 6 års åldern. Han vevade ner rutan & frågade om de fick komma ut & hälsa på hundarna.



Någon talade! Snäll röst! då kunde Malin inte behärska sig längre utan far iväg & hur hon nu gjorde men in i bilden kom hon! Hon måste ha hoppat in genom fönstret. Jag tänkte att nu svimmar de väl av inne i bilen men tack & lov bara skratt & sedan stort pusskalas mellan flickan & de 4-ras gäng.





1 kommentar:

Anonym sa...

Hon verkar för go Malin.